De Eurojournaals waren aanvankelijk maandelijkse mini-documentaires van ca. 2 minuten uit de voorlichtingscampagne ‘De euro wordt van ons allemaal’, bedoeld voor dagtelevisie, die werden gemaakt in 2000 en 2001. Later werden ze korter van duur en ook in reguliere reclamezendtijd ingezet. Vanuit Financiën was ik betrokken bij de productie van deze spots in de rol van opdrachtgever. Deze aflevering gaat over de Eurolijn.

TV-spot over de De Eurolijn

Nu je hier toch bent...



Het aantal bezoekers aan Fasol.nl neemt ieder jaar toe. We bieden je alle informatie op deze website - artikelen en genealogische database - gratis aan. En dat blijft zo!

Maar met het in stand houden van fasol.nl zijn ook kosten gemoeid, zoals voor hosting en ontwikkelkosten. Als je fasol.nl waardeert, kun je dat laten merken door het doen van een financiële bijdrage.

Op de pagina Samenwerken vind je de mogelijkheden om te doneren of te sponsoren.

Lees ook: